VIRTUAL MUSEUM NIGHT 2024: GODS AND MYTHS
Drugu godinu za redom učenici uključeni u dodatnu nastavu engleskoga jezika sudjeluju u eTwinning projektu Virtual Museum Night. Ove smo godine kao temu odabrali božanstva i slavensku, grčku, romansku i germansku mitologiju.
Projektne aktivnosti započeli smo prikupljanjem privola roditelja, dodavanjem učenika na ESEP platformu (koja nije baš uvijek htjela surađivati s nama) te razgovorom o sigurnosti i ponašanju na internetu.
Rad na samome projektu se odvijao u međunarodnim timovima pa su tako naši partneri bili učenici iz Licee u Grčkoj. Na zajedničkom sastanku odabrali smo božicu Isis kao svoju temu te smo podijelili projektne zadatke. Naš izložak, kao i one ostalih partnera uključenih u projekt, možete vidjeti ovdje.
Povodom Dana Europe i Dana eTwinninga naš tim osmašica koje već četvrtu godinu za redom sudjeluju u eTwinningu odlučio je snimiti podcast o tome zašto se uključiti u međunarodne projekte. Podcast je dostupan na TwinSpaceu projekta kao i ovdje.
Projekt smo zaključili završnim virtualnim sastankom projektnih partnera te podjelom certifikata učenicima koji su zaslužni za ovogodišnji Muzej jer bez njih ne bi bilo niti Muzeja.
eTwinning - 2023
eTwinning jedna je od aktivnosti programa Erasmus+. Sustav je to suradnje između europskih škola u kojima učenici, učitelji i stručni suradnici surađuju na raznim virtualnim projektima, razmjenjuju ideje, ostvaruju nova prijateljstva i pobliže upoznaju druge kulture putem sigurnog mrežnog portala www.etwinning.net. Naša škola u eTwinningu sudjeluje od 2018. godine i do sada smo bili uključeni u nekoliko projekata.
2018. – 2019. Exploring Traditions Through Greetings
2018. – 2019. Superstitions around the World
2019. – 2020. Box of Stories
2021. – 2022. Meet Europe and Learn Languages
2021. – 2022. European Languages: A Bridge for Cultural Diversity
2021. – 2022. DigiHerb
2021. – 2022. Biljke u Bibliji
2021. – 2022. Webučionica 2.0
Sve projektne aktivnosti uključene su u kurikulum škole, tako da postaju sastavnim dijelom redovitog nastavnog plana i programa. Aktivnosti se uglavnom provode kao međupredmetne korelacije tijekom izvođenja izvannastavnih aktivnosti, dok je radni jezik u većini projekata engleski. U projektne aktivnosti do sada su bili uključeni isključivo učenici predmetne nastave.